Magazines

Familiebedrijf in Beeld Hoogendoorn SPECIAL EDITION

Ruim een jaar geleden sloeg voor dit bedrijf het noodlot toe met een alles verzengende brand. Met vereende krachten en heel veel steun van bevriende ondernemers wist het bedrijf uit de as te herrijzen.

De laatste jaren zien we een duidelijke herwaardering van het familiebedrijf. Ons vakblad heeft tot doel om voorbeelden van dit type bedrijven op te sporen en te presenteren. Zo mochten wij het verhaal optekenen over 60 jaar Hoogendoorn Maritieme Betimmeringen en Interieurbouw. In dit jubileummagazine spreken Dick Hoogendoorn (tweede generatie) en Stefan en Corné Hoogendoorn (derde generatie) vrijuit over dit dynamische bedrijf. Bijna ieder bedrijf noemt zichzelf dynamisch. Maar ik ken weinig bedrijven waar zoveel gebeurt als bij Hoogendoorn. Leuk idee van Dick Hoogendoorn zelf: ‘Interview de vrouwen eens!’ Hanneke, Sylvia en Lotte vertellen honderduit over hun leven met ‘een Hoogendoorn’. Nooit saai! Zoals het werk dat Hoogendoorn maakt natuurlijk al helemaal niet saai is. Lees daarover de verhalen in dit magazine van hun klanten. “Er zijn wel maar weinig bedrijven op de wereld die dit kunnen”, vertelt bijvoorbeeld Marcel Roelofs van Chevalier Floatels. De mannen die dit maken komen natuurlijk ook uitgebreid aan het woord. Timmermannen en meubelmakers van het eerste uur die hun hele leven al werkzaam zijn bij dit Werkendamse bedrijf. Ik zou zeggen, blader door dit blad, lees en verwonder u over een bedrijf dat letterlijk uit de as wist te herrijzen!

Familiebedrijf in Beeld Hoogendoorn SPECIAL EDITION
FIB_64_Hoogendoorn_v2_webcover
Bedrijven die door ons een kosteloos magazine over hun familiebedrijf lieten maken
aswa logo
makso logo
wulro logo
van diessen logo
reyrink-logo
kwerreveld_60jaar
logo-homekeukens
Logo-alka
logo CSB
logo_large
downloads
0
SPECIALIST
logo
logo (1)
downloads (1)
0
downloads (2)
16028_600_600
Middelkoop_logo_CMYK_woord
Hepro
vh5Inkhy_400x400
5aaa98edac7ac00014d0985b_logo
downloads (3)
adv-blijleven
dijkwaard-logo