Nicovij jubileummagazine
Nicovij jubileummagazine
Samen bouwen aan elkaars individuele succes
De markt vraagt om excellent ondernemerschap. Alles moet ijzersterk voor elkaar zijn; beschikbaarheid, prijs, kwaliteit, informatie, communicatie, service en dienstverlening.
Dit alles moet met elkaar in overeenstemming zijn en afgestemd op de lokale markt. Dit besef is elke dag weer bij de medewerkers van de inkoop- en serviceorganisatie Nicovij en haar aangesloten ondernemers aanwezig. Continu werken wij voor de gemeenschappelijke belangen van de aangesloten speciaalzaken en groothandelsondernemingen, zonder het lokaal ondernemerschap uit het oog te verliezen. De schaal- en synergievoordelen op het gebied van hoogwaardige ijzerwaren, gereedschappen en technische producten en de fijnmazige distributie vanuit ons magazijn, vormen de stevige basis. Daarnaast biedt Nicovij haar leden extra toegevoegde waarde met marketing, automatisering, centrale facturatie, advisering én de mogelijkheid om gebruik te maken van een formule of marketingconcept; Profnorm, Enorm en Lockmasters. Als ondernemer bepaalt u zelf waar u gebruik van maakt. In dit magazine leest u waar Nicovij al 60 jaar voor staat. Medewerkers van verschillende afdelingen komen aan het woord en een aantal leden deelt uitgebreid hun ervaringen. Want de leden, daar gaat het natuurlijk om! In dit magazine laten wij u op een overzichtelijke manier zien wat de coöperatie Nicovij haar leden biedt en hoe zij in 60 jaar gegroeid is tot een efficiënte en marktgerichte organisatie waar samenwerking, persoonlijk, vrijheid, innovatie en wederkerigheid kernwaarden zijn.
Willie Dekens
Algemeen directeur Nicovij